Cykelvasan 30 kilometer "Team Reumatikerförbundet" – Är det du?

Som ett led i Reumatikerförbundets deltagande på Sweden Bike Expo 24–26 mars på Stockholmsmässan, söker vi dig som vill representera "Team Reumatikerförbundet" och delta i Cykelvasan 30.

Tack vare vårt samarbete med Vasaloppet har vi åtta startplatser att erbjuda och vi söker fyra kvinnor och fyra män som vill ta sig ann utmaningen att cykla de 30 kilometerna från Oxberg till Mora.

Vem är du?
Du är medlem i Reumatikerförbundet och har inte cyklat loppet tidigare. Du vill ha en utmaning och en morot för vårens och sommarens träning. Du vill dela med dig av din träning och resan fram mot målet i Mora med små rapporter på Reumatikerförbundets träningsblogg för att inspirera andra, om du blir utvald som gästbloggare.

Du som inte är medlem, BLI DET HÄR>>

Hur kan jag bli utvald till "Team Reumatikerförbundet" Cykelvasan 30?
Skriv en kort motivering till varför just du vill vara vår representant. Glöm inte att skriva ditt namn, adress/kontaktuppgifter och medlemsnummer i Reumatikerförbundet i din anmälan.

Mejla din anmälan till: traningsbloggen@reumatikerforbundet.org

Vi vill ha ditt svar senast måndag 13/3.

Kort information om Cykelvasan 30
Datum: Fredag 11 augusti
Sträcka: Oxberg till Mora 30 km
Mera information om loppet hittar du här >>

Övrigt
Deltagande sker på egen risk. Resa och boende samt övriga omkostnader står den enskilde deltagaren för. Reumatikerförbundet tillhandahåller endast startplats.

För att komma till Reumatikerförbundets träningsblogg: Gå in här.