Sista minuten julklappstips!

Ge bort ett månadsgivande till någon i din närhet eller varför inte till dig själv! Som månadsgivare bidrar du varje månad med en gåva till reumatologisk forskning.

Tack vare det långsiktiga stödet som vi får från våra månadsgivare kan forskarna beviljas flerårigt och i många fall avgörande stöd. Framgångsrik forskning har bidragit till effektiva behandlingar som ger många reumatikersjuka en bättre vardag. Men reumatism är fortfarande en olöst gåta. Vårt mål är att besegra de reumatiska sjukdomarna. För det behöver forskningen ett långsiktigt stöd.

När du använder autogiro hjälper du oss dessutom att minska våra kostnader vilket innebär ännu mera pengar till forskningen.

Här kan du gå in och registrera dig som månadsgivare och ge bort som julklapp till någon du tycker om.

Det blir en meningsfull julklapp som räcker länge!