Värva en månadsgivare och vinn en resa till solen

Du som värvar en ny månadsgivare kan vinna presentkort från Solresor

Vi behöver fler autogiro-givare för att kunna samla in pengar till viktig forskning. Dessutom hjälper deras bidrag oss att hålla nere administrativa kostnader så att mer pengar går till att lösa reumatismens gåta.

De som värvar flest månadsgivare vinner:

1:a pris, presentkort på solresor till ett värde av 5 000 kronor

2:a pris, presentkort på solresor till ett värde av 3 000 kronor

3:e pris, presentkort på solresor till ett värde av 2 000 kronor

Presentkorten gäller i tre år. Eventuell vinstskatt betalas av vinnarna. Värvningstävlingen pågår till den 20 december.

Värva vänner och bekanta som du tror skulle vilja göra en insats. Be dem att registrera sig här

OBS! Påminn dem att fylla i uppgifterna om dig som värvat i formuläret så att vi vet att de är värvade av just dig.

Lycka till!

Om Solresor

Priserna har skänkts av Solresor. De erbjuder resor till såväl traditionella resmål runt Medelhavet som till mer långväga destinationer som till exempel Thailand och Dominikanska republiken. De är enda svenska charterarrangören till Azorerna i Portugal och har ett brett utbud av rundresor till bland annat Sydafrika, Kuba och Burma. I Solresors utbud finns även träningsresor som passar alla träningsnivåer från vältränade till otränade.