Vill du som företag vara med och stödja Reumatikerförbundet?

Cliens Kapitalförvaltning är ett av de företag som stödjer Reumatikerförbundet. Här berättar deras vd kort om varför de valt att stödja oss.

Reumatism är en sjukdom som många känner till och kan relatera till. De flesta har kanske en vän eller en släkting som drabbats. I vårt eget fall var det bland våra anställda. Reumatism är både smärtsamt och i många fall begränsande för individen, men genom forskningen görs det framsteg. Cliens vill givetvis bidra till att den utvecklingen fortsätter och därför har vi valt att stödja Reumatikerförbundet.

Cliens Kapitalförvaltning  Gå in här

Vill du också stödja oss?  Gå in här.

Du kan även kontakta Kristina Heilborn på 08-505 805 28, 0738-660 077 kristina.heilborn@reumatikerforbundet.org för att diskutera ett eventuellt samarbete.