Vill du ställa upp som modell åt Reumatikerförbundet?

Vi söker en kvinna i 30 till 40-årsåldern som vill ställa upp som modell i en fotografering som sker på Danderyds Sjukhus.

Bilden ska föreställa en kvinnlig patient i ett möte med en läkare i sjukhusmiljö. (Vi ser gärna att modellen har reumatisk sjukdom).

Fotograferingen äger rum på Danderyds Sjukhus på eftermiddagen torsdag den 12 juli eller valfri tid fredag den 13 juli och tar max en timme.

Fotograferingen är en del av det pågående arbetet med att uppdatera Reumatikerförbundets bildbank. Arbetet med den nya bildbanken innebär bland annat att ta fram nya bilder som kan användas i förbundets olika mediekanaler, till exempel tidning, broschyrer, webb, facebook och Instagram. Bilderna används för att illustrera texter som beskriver olika situationer, i det här fallet mötet med vårdgivaren.

Vid intresse och för mer information. Kontakta fotograf Erik Lundback, info@eriklundback.se

Som modell får du tillgång till bilden/bilderna som du är med på men någon ekonomisk ersättning delas inte ut.

Varmt välkommen att höra av dig till oss!