Kalender

Lördag 26 oktober kl 18.00Vi träffas på John Scotts, Avenyn, Kungsports-avenyn 15. Mat och dryck köps på plats och ur egen ficka. Vi har förbokat 15 platser, först till kvarn. Anmälan till Helena tfn 0702-31 50 25 eller Maria tfn 0704-61 68 61.

Alla är Hjärtligt Välkomna!

Onsdag 13 november kl 18.00

Axelrehabilitering, föreläsare Birgitta Lövdahl, Leg sjukgymnast OMT steg II

Prova på sittande medicinsk yoga med Kerstin Moberg.Aktivitetscenter, Dalheimers Hus, vån 3. Vi bjuder på fika. Anmälan till kansliet tfn 031-24 93 00.Varmt välkomna!

Ansökningar om bidrag ur RiG-fonden ska vara insända till kansliet senast den 31 oktober.Adress:  Reumatikerdistriktet i Göteborg, Dalheimers Hus, Slottsskogsgatan 12, 414 53 Göteborg

Fredag den 6 december kl 14.00 är ni välkomna på gemensamt julbord på Fritz Restaurang, Dalheimers Hus. Anmälan till kansliet tfn 031-24 93 00, senast 20 november. Anmälan är bindande. Pris 295 kr per person, icke-medlemmar betalar fullt pris 395. Avgiften sätts in på konto 42 31 17-1 senast den 22 november. Märk betalningen ”Julbord Dalheimers Hus”.

Välkomna till gemensamt julbord på restaurang "Stjärnornas krog" (f d huvudrestaurangen på Liseberg). Pris för medlemmar 375 kr och medföljande ickemedlemmar, betalar fullt pris 475 kr. Dryck ingår inte. Inträde till marknaden jul på Liseberg ingår.

Sista anmälningsdag  till julbordet är den 20 oktober, meddela eventuell specialkost vid anmälan. Anmälan är bindande. Avgiften sätts in på konto 42 31 17-1 Reumatikerdistriktet i Göteborg senast den 22 oktober. Märk betalningen "Julbord på Liseberg". OBS! begränsat antal platser. OBS! Om någon är i behov av hjälp under middagen behövs egen medhjälpare med.